Середа
13.11.2019
11:22
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Лубенський ДНЗ № 12

"Червона Шапочка"

Головна Реєстрація Вхід
Методична служба закладу »
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 18

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 Методична робота в нашому дитячому садочку – це комплексний процес, у ході якого здійснюється практичне навчання педагогічних працівників ефективним формам і методам роботи з дітьми. Під час проведення педагогічних заходів використовуються різноманітні форми роботи з вихователями з метою підвищення їх педагогічної майстерності.

      На сучасному етапі соціально-економічного розвитку країни значно зросли вимоги до якості та ефективності праці педагогів. Сьогодення вимагає від вихователів особливого сприйняття постійно оновлюваних тенденцій у навчально-виховному процесі дитячого закладу. Ще Софія Русова в свій час зазначала: «Дошкільне виховання постійно йде вперед, оскільки розвивається психологія, росте й змінюється практика дошкільного виховання…Садівниця має завжди йти вперед, прислухаючись до нових гасел у справі виховання відповідно до тих або інших настроїв і течій суспільного життя».  На це наголошують і основні правові документи. Зокрема,  Національна доктрина, Закон України «Про дошкільну освіту» та Базовий компонент дошкільної освіти орієнтують педагогів на впровадження диференційованих, варіативних , особистісно орієнтованих технологій навчання та виховання.

     Правило кожного педагога — з перших хвилин перебування дитини в дошкільному закладі оточити її увагою, теплом, цінувати її уподобання, прагнення. В основі педпроцесу – особистісно-орієнтована модель. Працюючи за програмою  "Українське дошкілля"  ми створюємо простір для розвитку індивідуальних здібностей, інтересів дитини. Увага і повага до дитини, турбота про її розвиток. здібності, особистісні якості, нахили – найважливіше у роботі нашого дошкільного закладу.

     І не треба хвилюватися, що заняття в дитячому садку зроблять безтурботне дитинство не таким вже й безтурботним. Навпаки! Це відкриє дитині двері в країну Знань, зробить навчання цікавою і захоплюючою справою, яка ніколи не набридне, бо усі організовані форми роботи з дітьми - інтегровані, тобто взаемопов'язані та взаємопроникні.

   ЗАВДАННЯ МЕТОДИЧНОЇ СЛУЖБИ:

·         організація роботи щодо впровадження Державного стандарту дошкільної освіти в Україні - Базового компоненту дошкільної освіти (нова редакція 2012 року) , програми розвитку дитини дошкільного віку  "Украінське дошкілля", (нова редакція 2017р.) і парціальних за вибором програм;

·         розробка рекомендацій по створенню розвивального середовища за всіма видами дитячої дільності;

·         узагальнення перспективного досвіду педагогів;

·         надання методичної допомоги працівникам дошкільного закладу.

Головні функції методичного кабінету :

 ·        впровадження інновацій

 ·        координація діяльності роботи з міським методичним кабінетом

 ·        консультування

 ·        науково-методичне інформування

 ·        участь в атестації педагогів

 ·        вивчення та аналіз проблем практичної освіти

 ·        визначення професійного рівня і творчих здібностей дітей

 ·        стажування молодих спеціалістів

 ·        масові заходи з педагогами та дітьми

   Групові форми роботи:

 ·        творча група

 ·        консультації

 ·        методичні об'єднання

  Індивідуальні форми роботи

 ·        самоосвіта

 ·        анкетування

 ·        творчі звіти

 ·        атестація

 ·        наставництво

 ·        консультування

Масові форми роботи:

 конкурси, вікторини, колективні перегляди, педагогічні читання

 семінари-практикуми, проблемний семінар, теоретичний семінар брей-ринг, психолого-педагогічний тренінг .

 

Колектив та діти старших групп ДНЗ№12 «Червона Шапочка» працюють за навчально-методичним посібником «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку».

Нагальною потребою XXI століття стає формування такого способу життя, який був би основою довготривалого ощадливого гармонійного розвитку людства.

Основні положення концепції сталого розвитку

1. В центрі уваги – люди, які повинні мати право на здорове і плідне життя в гармонії з природою.

2. Охорона навколишнього середовища має стати основним компонентом процесу розвитку і не може розглядатись у відриві від нього.

3. Задоволення потреб у збереженні навколишнього середовища повинно розповсюджуватися не тільки на теперішні, але й на майбутні покоління.

4. Необхідним є партнерство, спільна робота всіх і кожного для забезпечення сталого розвитку.

5. Збереження здоров’я людей і забезпечення гідного рівня життя.

Саме на таких засадах сформувалося поняття сталий розвиток.

Мета курсу освіти для сталого розвитку:

- сприяти формуванню у дошкільників мотивації до дій і моделей поведінки, орієнтованих на сталий стиль життя.

Завданням курсу є створення умов для:

1. Формування у дітей початкових уявлень про дії та поведінку, що орієнтовані на сталий розвиток; 2. Усвідомлення старшими дошкільниками необхідності збереження ресурсів землі та особистої відповідальності за майбутнє; 3. Розвиток у дітей звичок і моделей поведінки, що відповідають сталому розвитку.

Структура курсу передбачає опанування дітьми трьома темами: Спілкування, Ресурси, Подарунок. Вибір саме цих тем орієнтований на взаємопов’язані сфери сталого розвитку: соціальну, економічну та екологічну

 

 

 

 

 

Пошук

Календар
«  Листопад 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Друзі сайту

Форма входу